mandag 25. juli 2011

Noen heklede duker...

Disse har ligget i skapet noen år, men greit å ta en opptelling iblandt. Når jeg glattet på de så ble jeg klissen på hendene, så mye stivelse er det... 

En enkel liten brikke, denne har jeg ganske mange av.

En liten brikke, denne har jeg 4-5 stk av. 

 

En annen liten heklet brikke, denne har jeg også noen av. 


En liten avlag utgave som jeg har flere eksemplarer av. 



En litt større brikke.


En firaktet som har ligget i skapet noen år.


En som er satt sammen syv små duker...



En fra åttitallet.


Fra åttitallet.


Også en fra åttitallet.


Dukene fra soverommet, heklet på åttitallet.


Sølvduken som var en test, har vært en kjærkommen duk i juletiden.



En rund duk som ble heklet på åttitallet, men aldri blitt brukt...  

Ingen kommentarer: