fredag 11. mai 2018

Multitasking

På onsdag ble bolen på kofta mi ferdig.
Så da blir det å starte på ermene om et par dager. 
For jeg må gjøre ferdig noe før jeg starter på noe nytt nå.


Er veldig godt fornøyd med fargene. Så jeg er spent på hvordan det blir, så jeg begynner nok i helge tenker jeg... 

Så var det puta i babyull som jeg strikker på. Dette tar tid, men er godt fornøyd.
Tegnet det først til strikkemaskin, men måtte jo prøve for hånd også. 


I går sydde jeg dette Koftenettet. Siden jeg ikke hadde mer stoff så lagde jeg hankene av samme stoff som foret. Ble veldig godt fornøyd med det. 


Det har jaggu blitt noen Koftenett. De er gøyale å sy.
Så det blir nok mange flere før jeg går lei og finner opp en ny.


Så røyk løperen jeg fikk av Merete til å sy noe av. Valgte olastoff ved siden av og det ble bra syntes jeg. Litt grovt stoff gir ofte et tøft uttrykk.


Disse tre nettene klipte jeg før påske, så i går sydde jeg de. De er foret med ubleket lerrett.
Dette er håndarbeidsnett.


Her er et nett som jeg kjøpte stoff til på et garasjesalg. Det ble to stk slike. Men det ene måtte vaskes fordi det var en flekk på det. Den gikk dessverre ikke av, så det blir solgt til redusert pris på vår lokale messa. Greit at folk kan se hva som er feilen før de kjøper.


I dag har det også blitt noen Koftenett. Dette mer ugler ramlet ut døra før jeg fikk sukk for meg.


Jeg sydde flere av de, et mer natur hanker. Det forsvinner også. Og et til meg selv. Men der måtte jeg skjøte hanken så det blir mitt. 



Ingen kommentarer: