søndag 11. mars 2018

Strikketreff i Molde

Det ble et flott strikketreff også i år. Tre flotte jenter som arrangerer det.
Den vanvittige ideen som de selv sier lykkes igjen.
Her er to av de.


Og det var 100 stk i salen.


For en stemning og mange glade strikkere.

Så i dag måtte jeg lande litt etter så mange timer med garn, pinner, heklenål og hakkenål.
Da ble det en tur opp på loftstua og sy ei veske.
Så nå har jeg en til salgs også.
Samt at en straks er klar. Mangler kun kanten inni og hanker.
Så nå tenker jeg at det straks må bli nettbutikk.


For da kan jeg legge de ut der og det kan bestilles rett derfra. Men jeg tar imot bestillinger på epost også. Det har skjedd at to har bestilt samtidig, en på epost og en på Facebook.
Det skal jeg prøve å unngå.
Så da er det å finne hvilke jeg vil ha.

Så da er det å feste trådene på Bessateppe. Det er strikket og heklet. 
Bilde kommer i morra. 

Ingen kommentarer: