mandag 5. februar 2018

Rydding og rydding

Når jeg stod opp i dag så ble det å rydde vekk alt jeg hadde med meg på tur og montere litt. Noe har jeg gjort ferdig, men det manglet å feste tråder på noe.
Og så var det jo den nye puta jeg strikket på fredag. Så nå er bobilputa på plass også sammen med Campingvognputa og reglene til de begge to.


Slik ble den. Jeg fikk et bilde av ei som jeg er på Strikkekafe sammen med. Det er så supert å få bilder som en kan bruke. For det tar tid å få tatt bilder av alt jeg lager. Så det er kjærkomment å få de tilsendt. Så har du et bilde du har tatt selv og kunne tenkt deg å dele meg meg så send meg det gjerne på jannew63@ymail.com så kan det hende det blir pute.

Så nå er det å skrive ut mønster på en ny pute som jeg tegnet i forrige uke. Det er en av de siste tanteputene mine som er ferdig. 
For etterpå er det å lage innbydelse til et sykurs og strikke litt mer på strikkemaskinen.
Har jo ikke gjort det på 14 dager. 


Ingen kommentarer: