mandag 29. januar 2018

Kluter og servietter

Da har jeg strikket 10 servietter til konfirmasjonen som skal ha 60 stk. Den er ikke før neste år så jeg har god tid. Men tenker å prøve å være ferdig til sommeren. Så jeg tar noen nå og da. Og har det som veskestrikk. Da ligger det alltid garn og pinne i sekken min. Bare å ta opp og strikke.


Her er det også bilde av Hildes bakeklut. Litt klutedesign dukker opp etter hvert om dagen.
Håper jo på å gi ut bok når arbeidssituasjonen min er avklart.


Her er Hildes bakeklut. En enkel klut som kan strikkes hvis en kan strikke rett, vrang, 2 rett sammen og kast. Den er akkurat passe til å ha ved siden av seg når en skal bake.


Så er det A-deles vaskeklut som er i startgropa. Den skrives det mønster på om dagen. Så skal den til testing og så blir den lagt til som et produkt i boka. 

Ingen kommentarer: