onsdag 14. oktober 2015

Nest siste ullbukse

Da var nest siste ullbukse til barnebarna klare....
Siste er alt på pinnen og jeg øker til beina.
 
Blir godt å bli ferdig når før kulda virkelig setter inn.
Og så kan jeg gjøre ferdig flere julegaver og andre gaver fremover.
 
Har ei julemesse som jeg skal delta på også. Der er det meste klart, men det mangler et par nydesignede puter. Jeg jobber fortsatt mot å gi ut bok så noen mønstre kommer ikke enda på putene fremover.
 
Slik ble den siden jeg brukte opp restegarnet fra de 3 forrige buksene og 2 siste genserne i samme farger.
Det ble kun igjen 4 små nøster i lys rosa og cherise. Så kjekt å kunne tømme litt av lageret.
 
Så nå er det å strikke ferdig neste bukse og hekle ferdig bamseteppe.
Og så gjøre ferdig alt som jeg har handelt garn til og det er jammen meg ikke lite.


Ingen kommentarer: