tirsdag 6. oktober 2015

Mikke Mus genser

Pendlearbeide forrige uke resulterte i en Mikke Mus genser denne uka.
 
Slik ble den.
Fargen er litt feil på bildet for denne er kongeblå.
Diagrammet har jeg tegnet selv og genseren er i ferd med å bli et mønster.
Men siden Mikke Mus er et produkt fra Disney så er det ikke lov å selge det.
Men genseren kommer for salg fra str 1 år og opp til 6 år.
Da med flere diagram.
Ene er marigullsko. Hva de andre blir er jeg usikker på enda. Men det blir eventyrfigurer som ikke er registrerte varemerker.
 
I dag har jeg hatt fri fra jobb fordi vi i det lokale husflidslaget så hadde vi forberedt og bedt inn unger fra grunnskolen til en strikkedag.
Det kom 27 unger som alle lærte å strikke rett. Vi var mange hjelpere som la opp for de og lærte de rettstrikk. Noen fikk også prøve seg på å felle av.
Og dette var et par av tingene som ble lagd.
 
En kanin var ene tingen de kunne lage.

Og en sel var også en.
 
Jeg storkoste meg i de tre timene vi holdt på.
Så dette håper jeg vi får gjenta i vinterferien.
 
 
 


Ingen kommentarer: