søndag 27. september 2015

Hobbyrommet er flittig i bruk

I dag har jeg kost meg på hobbyrommet med å sy vesker av kaffeposer.
Egentlig burde jeg ha sydd glidelås i en jakke og sydd noen vesker som er på bestilling... for ikke å glemme et par strikkeposer av kaffeposer.
Men, nei da... her ble det vesker og forberedelse til aktiviteten vi i husflidslaget skal ha i høstferien for skoleunger.
 
Slik ble de ferdige.
 
Jeg har tatt masse bilder og vil i løpet av de neste dagene lage en beskrivelse på hvordan jeg lager mine vesker fordi jeg fant ingen jeg likte på nettet.
Egentlig er de sydd etter mine vesker med olabukser / gardinstoff.

Her er noen av bildene som jeg vil lage beskrivelse med.
 
I løpet av denne uka ble det en lyslykt også.
Denne gangen til meg selv.
 
Denne ble i sjøgrønn så den passer til dukene mine i en litt mørkere tone. Fikk noe restegarn som er kjekt til lyslykter.
Så jeg lager nok et par til i denne fargen. Får se hvor langt garnet rekker.
 
 
 


Ingen kommentarer: