onsdag 5. august 2015

Nytt teppe i willowsruter

Da er neste teppet i willowsruter ferdig.
Så fornøyd med disse teppene at det blir flere.
For jeg er godt igang med teppe nr 4....
Og hekler det i Alpa fra Europris.
Noen har sagt at det garnet er på tur ut, men andre sider at det bytter bare farger.
Så jeg er litt spent og håper i det lengste på at det kommer inn igjen.
Faktisk greit med å bytte litt på fargene fordi jeg har jo nå brukt nesten alle.
Så da var det ferdig dampet og pakket sammen for avreise til dagsenteret på øya.
Jeg får garn av de og heklet et teppe hvert år.

Jeg måtte ta verandaen i bruk for å få tatt bilde av det. Det er ca 140 x 180 cm. Et godt og stort slumreteppe til å ha over seg.

Her finnes opplysninger om ruta, sammenheklinga og kanten rundt:

Ble jo også 6 stk Prosjektposer i kveld siden jeg fikk påfyll av glidelåser, men nå er det tomt igjen. Forunderlig at de skal forsvinne så kjapt.
Men får ny forsyning i morra med 25 stk.
Og kjenner jeg meg selv rett så er vel de borte i helga.... så da blir det ny bestilling til Stoff & Stil.






Ingen kommentarer: