søndag 9. august 2015

Ganske overrasket over forskjellen

Etter ferien så startet jeg på bestillingen til kommunen på votter.
Jeg har i år strikket de på magic loop.
Men har slitt litt med høyre håndledd en periode pga en diagnose så derfor tenkte jeg å prøve med settpinner igjen.
 
Men første uka startet jeg med magic loop.
Denne uka reiste vi på hytta på fredagen og det gjør at jeg får 1 time ekstra strikketid i bilen.
For vanligvis så har jeg ca 10 timer strikking på pendlingen min.
 
Så første uka ble det 2 par votter.
 
Så starte jeg med friskt mot på neste uke med settpinner.
 
Dette ble resultatet etter 10 timer strikking denne uka, samt reising på hytta. Så da gikk det med
11 strikketimer.
Altså et par mindre votter enn forige uke.
 
Og så startet jeg friskt på i uke 3 med settpinner, men nå begynte jeg å skjønne tegningen.... 
 
Når jeg hadde strikket en halv vott gikk jeg over på magic loop igjen og restultatet ble dermed
3 par votter denne uka.
 
Så i morgen starter jeg på den 10 votten og regner med at jeg da vil klare 2 par i løpet av de 10 timene jeg strikker.
 
Så resultatet er meget oppsiktsvekkende.
Jeg strikker dobbelt så mye på samme tid med magic loop som jeg gjør med settpinner.
Så til de som lurer på om jeg har motorpinner eller hjelpere....
 
så har jeg altså MAGIC LOOP
prøv du også da vel.
Så ser du hvor mye raskere det går.
Og det passer meg perfekt at det går litt raskere i min travle hverdag der jeg bruker halvparten av tiden andre gjør på samme tingen.
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: