tirsdag 18. august 2015

Buglas plass er klar for bruk

Når jeg kjøpte hytta for noen år siden så stod det igjen en benk etter de forrige eierne.
Denne passet ikke inn når jeg ominnredet hytta så ta tok jeg den med hjem.
Og den havnet i kjelleren, men hadde som plan å få den malt og opp verandan etter hvert.
Så for 2 år siden så malte gubben den og jeg fikk den på plass.
Så var det å finne et bord. Og valget falt på en gammel trommel.
Den fikk vi i hus i fjor, men siden det var alt for fint vær så ble den ikke malt før i år.
Og i dag ble den flytt opp.
 
Og jeg var veldig raskt med å flytte ut i skyggen og under tak.
Så her kan jeg tilbringe mange timer uansett om det er sol eller regn.
 
Og rimelig fornøyd med å strikke ferdig en vott. Så nå er det kun 3 par igjen.
Da har jeg lagd 10 par votter og 10 luer til kommunen.
Dette skal brukes som gaver.
 


Ingen kommentarer: