lørdag 16. mai 2015

Da er mønstrene mine på Ravelry

Alle de 9 putene jeg har mønster på pr dags dato er nå lagt ut på Ravelry. Dette bygger på at mange er i de fora og bestiller en der så får en mønsteret med en gang en har betalt.
Det sparer meg for mye jobb.

Etter hvert kommer alle salgsmønstrene mine ut der, men det er en tidkrevende jobb å legge ut alt. 
Så de som ikke ligger der kan forhåndsbestilles i bloggen.

Ønsker en mønstre tilsendt i posten så er det akkurat slik som før.
Da må en forhåndsbetale.
Det tar ca 1 uke fra en bestiller til en får det / de.

Her er den andre bloggen min der infoen ligger:

Her er alle designene pr nå.

Krystallputa

Hjerteputa

Julekurvputa

Ørneputa

Tangentputa

Vinterputa

Heleneputa

Adventputa

Juliaputa 

Tangentputa 

En ny pute er på tegnebrettet om dagen. Så det kommer flere. Samt at jeg vel har minst ti stk som jeg har ide om.

Ingen kommentarer: