tirsdag 14. april 2015

RuskeBugla

Er en dame som vil følge meg videre.
Etter å ha hatt litt her og litt der av heklenåler, saks, synåler og tråder så var det på tide å gjøre noe.
Så da ble RuskeBugla født.
Hun er beregnet for å være reisefølge med meg.
Alltid ting på plass.
Og jeg er superfornøyd hittil.
Så nå skal hun testes ut.
Og slik ble hun.
Oppi selve posen er det plass til trådrester.
Bak er det plass til heklenålene mine.
Samt at inn mot posen er det en lomme for saks, målebånd, maskemarkører og synåler.
Alt av sånt smådill som skal til.

Jeg tenker at mønsteret blir lagd til den, om det blir et salgsmønster er jeg usikker på.
Vil ihverfall lage noen for salg på julemessa.
Og kanskje til noen flere.
Får se hvor lang tid det tar å lage de, for det utgjør prisen.



1 kommentar:

handmade by amalia sa...

Oh, this is just brilliant! What a clever idea. Which I had a little owl to take on my journeys.
Amalia
xo