tirsdag 16. desember 2014

Julestrømpe nr 5

Da var nest siste julestrømpe ferdig.
Den siste må tegnes først.
Så da har alle barnebarna til gubben og meg fått hver sin.
Det har blitt 4 forskjellige design, siden to av guttene har fått samme sokk. De er ikke i slekt så det fungerer nok greit.
Sistemann ut er en jente så hun får en som det er mest hvit på.
Og så har jeg fått forspørsel om å lage mønster på noen for disse var det flere som likte.
Så da blir det nok et par, tre stk til.
Så da blir det å tegne i jula og strikke noen prototyper.
Men å strikke ferdige ting har jeg sjelden tid til fordi det blir mye til barnebarna og bitte litt til meg selv.
Slik ser siste strømpe ut.

Jeg lager nå en veiledning til hvordan jeg forer de som blir lagt under julestrømper her på bloggen.



1 kommentar:

Finnskoghuldra sa...

Å herregud så vakker! :)
Blir helt satt ut av disse julestrømpene dine jeg! I det ene øyeblikket synes jeg den ene er finest så den andre... Det er jo for at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke som er penest! :) Nydelige alle sammen :)
Her har det snødd idag :)
Våkna til at det lava ned ;)
OG snøen ligger ennå!!! :)

Kos deg ikveld, jeg skal strikke julestrømpe ;)
Go'klem fra skogen kommer i full fart til bare deg <3