tirsdag 4. desember 2012

Frem og tilbake er dobbelt så langt....

Det har jeg funnet ut etter at omtrent alt garn i den siste tiden har havnet tilbake på nøstene her. Prøver meg på en lue i produktene med kommune logo, men har ikke lykkes enda. Så da får en bare rekke opp. Men i dag tror jeg at løsningen er her, ihvertfall oppi toppen. 

Det hender det tar lang tid før ting blir "født"... men det blir ja... 

Fordelen er at når en strikker for andre gang så er det gratis.

Så da ble pannebåndet justert og jeg er meget godt fornøyd med dette. Det ble akkurat etter hvordan jeg liker pannebåndene. Litt bredere enn "normalen". 

Mønsteret kommer til salgs her: http://buglasdesign.blogspot.no/

Salg av alle produkter fra dette design er reservert designeren.

Så da blir den neste å koble en topp oppå så den også kan lages som lue. Ser for meg at den toppen blir heklet.

Slik ble lua. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei:)Tusen takk for komentar!:)
Så mykje fint du lager:)

Trollkjerringa1 sa...

Ja er billig å strikke med garnet to ganger ;) hi hi men akk så kjedelig . Flott pannebånd, gleder emg til å se lua også :D