tirsdag 18. desember 2012

Babyene får også sin utgave

De minste må jo ha votter også. Så da måtte jeg jo gå igang. La opp likt som noen votter jeg strikket til mine egne barn. Bare strikket i vei og mønsteret passet jo utmerket. Full klaff på første forsøk er liksom ikke vanlig for meg.
 
Så ble det å finne garn til brodering. Ikke lett nei, for det fant jeg ikke. Tenkte tanken på at nå hadde jeg nok en gang stelt i stand noe umulig igjen. Men en kan jo dele en tråd og bruke også.
 
Etter en god leting så sa ene ekspeditrisen at du må nok dele en tråd ja. Så da gjorde jeg det. Og resultatet er jeg meget godt fornøyd med.
 
Så neste unge i slekta får nok et par votter fra meg.
 
De passer fra 0 år og litt oppover mot året.
 
De kan bestilles her: http://buglasdesign.blogspot.no/


Ingen kommentarer: