søndag 22. juli 2012

Grisevær ute og lyslykt inne.

Da var en lykt til ferdig. Jeg fant disse glassene på Nille til 70% og da tok jeg med meg 4 stk. Tenkte på lyslykter med en gang og nå er jeg igang. 

Så fant jeg frem.

Dekorsten

Lys

Tredde på det jeg har heklet. 

Fant frem klyper og hadde på skolelim.

Hadde på litt skolelim i hver bue øverst og satte på en klype.

Ferdig med klinet.

Og litt mønster så en kan se lyset lettere. Det kan også brukes store T-lys i de.

Her sees toppen med limet, det blir helt blankt når det har tørket så det syntes ikke.

Og slik ble resultatet.

Og en i natur.




4 kommentarer:

Lene Sjøvoll sa...

Den lyslykta ble virkelig fin :) Du er kjempeflink. :)

Unknown sa...

Kan eg spør om koss du klarte å hekle inn mønsteret og hvilket mønster dette er - med mønsteret mener jeg "blomsten". Denne var jo bare helt fantastisk :-)

Buglas design sa...

Det er bare heklet med lm og fm i midten slik som denne. Det er 4 slike rundt vasen. http://www.mypicot.com/patterns/2049.pdf

Heidi sa...

Så nydelige dem ble, veldig fine:)