torsdag 15. mars 2012

Hell-ena harefrøken er ingen jente...

Uff og uff.... Tror det er noe galt her. I fjor prøvde jeg å lage høner, det resulterte i kyllinger og haner. I år tenkte jeg å være smart å lage en Hell-ena harefrøken, men hva blir dette? Jo, en haregutt.... og jeg som strikker selekjørt.... Ikke har jeg noe navn og ikke har jeg noen idèr om hva han skal ha til klær... Men en ting er sikkert.... vin blir det inni:)


Men når a mor bestemmer seg for at det skjørtet skal denne vinskjuleren ha, da river en av hele trynet og starter på nytt!!!

Og her er resultatet:
 

Genseren ble lagd ferdig i strikkebussen i dag, så nå er det forkle som står for tur. Et sjal blir det også tenker jeg. Må bli et rosa for da kan hun få en sløyfe også.

Da var a klar og har rappa til seg litt mere her....
Men sjalet får komme neste påske.

Ingen kommentarer: