søndag 7. august 2011

Trøske er kommet ut av vaskemaskinen og ble Trøskine.


En kar som skal sitte ved siden av Ruskeline, hun må jo ha en make der hun oppholder seg på ovnen når den ikke er i bruk. Hun passer godt på de flytende druene her i huset. Men hvem som skal ha hvit og hvem som skal ha rød av de får jeg bestemme. 



 Slik ser han ut bakfra.
 
Slik ble han, 

Men denne karen ble jo en jente. 

Uff og uff... da får jeg lage et forkle da. Og det tok en sms så var hun solgt. Trøskine ble hun hetende. Nå er forkle straks ferdig. 


Her sees forkle på.

Sett fra siden. Hullet for tuten er foran. I dag tok jeg henne med meg på jobb. Det resulterte i 2 bestillinger sporenstraks. Så da får jeg tasse innom butikken og kjøpe flere nøster med garn i dag også:)

Etter planen så tenkte jeg å lage mønstre på noen klær så en kan bytte på etter årstidene. Det vil være avvik fra enkelte mønstre med farger og utseende.

Pris pr stk kr 500,- (med klær) + porto

Ingen kommentarer: