torsdag 17. februar 2011

Lotteriet til dagsenteret på øya.

I oktober 2010 ble det lagd et lotteri med formål om at dagsenteret sine brukere her på øya hadde lyst til å planlegge og gjennomføre tur for seg selv. Siden jeg foreslo lotteriet så la jeg også frem hvordan hovedpremien kunne være. Så gjort, så lagd. 



Første antrekket.


Alle småtasser må jo ha voksipose i vognen sin, vel.


Og deilig, mykt babyteppe. 


Et antrekk ute måtte jo denne gutten ha, kan jo ikke fryse om vinteren her ute i havgapet. 



Festtøy til flotte anledninger måtte til.


Når dukkemamman mottok sin sønn så måtte jo gutten få et navn, men slik ble det ikke...


Sommerantrekket kom også på plass.


Og stelleveske. 


Da var alt på plass og lotteriet gikk meget bra. Så skulle det trekkes og den som vant, jo det var han i nabostolen med samme adresse som meg. Så hans utseende mot alt ble at jeg mottok det i etterkant. Så dukken sitter på krakken i gangen sammen med mine dukker og venter på en dukkemor som vil leke litt. 

Ingen kommentarer: