tirsdag 15. mai 2018

Pynter bitte litt

Da var huset gjort rent og 17. mai duken kommet på.
Alltid så trivelig å legge denne på. Galskapen av en ide jeg fikk og bare strikket. Og en kan tro det har blitt mange som har strikket den. Gøy å se at en kan lage noe som smitter.


Fant jo disse kule anhengene på nettet så de måtte jeg jo lage maskemarkører av.
Så da ble det noen på meg og noen for salg. 


Så har jeg klipt litt i det siste kan en si. Det ble 5 bæreposer med avklipp. Jeg river olabukene så jeg tar stoffet og sømmer/ linning er igjen. Det er en av posene. En god del avklipp av flekkete julestoff og en del maritimt stoff som er igjen etter gardinene fra hytta. De ble Koftenett.


Så da blir det litt mer sying før en tusler avgårde på styremøte i husflidslaget.
Å jo da, middag først.







Ingen kommentarer: