torsdag 24. august 2017

Planlegging er kjekt

Litt smart var jeg på mandag når jeg fant fram garn til å gimpe et skjerf. Antok at jeg ville ha vansker med å gå opp på loftstua og hente garn. Og det var nok rett ja. Så jeg satte igang på tirsdag og i dag er skjerfet snart ferdig. Er litt mye rot her nå ja, men får rydde når jeg har blitt bedre. Det er ihvertfall nok garn rundt meg i et par uker. Men merker at jeg straks er på beina igjen.


Jeg gimper skjerfet i rødt, hvit og blått som skal forestille fargene i flagget vårt.


Her har jeg kommet litt over halvveis. Jeg driver med den siste røde nå som skal hekles på i løpet av formiddagen. Så skal det hekles en kant i hver ende. For i sidene har jeg kun hektet maskene i hverandre, 3 og 3. Så blir det ferdig i god tid før det skal gis bort.
Gleder meg til å gi bort dette og neste som blir i andre farger for det er til to spesielle mennesker.
Hvem publiserer jeg etter at de har fått de.

Så da blir det å gjøre det ferdig og begynne på neste.
Ha en super strikke/ hekle dag... fra gimperen.

Ingen kommentarer: