tirsdag 22. august 2017

Billig løsning

I mange år har jeg irritert meg over at masker ramler av rundpinnene. Jeg bruker jo nesten bare rundpinner siden jeg strikker magic loop. Det har blitt sydd ting, kjøpt ting. Men ingen ting har vist seg å fungere. Når vi var på hytta helga før strikkefestivalen i Orkanger så sa jeg til gubben at dette var rimelig irritabelt når jeg oppdaget at det jeg hadde sydd heller ikke fungerte. Da sa han at en klype ville nok kunne fungere. Da dukket poselukkerne opp i minne. Disse måtte da kunne brukes.
Så rett bort i skuffen og fant de fram. Tok den over 2 wirer. Prøvde også 3, men det ble for trangt. For helt innerst er det en liten åpning. Det var denne som jeg la wirene i. Og det fungerte helt topp.
Ble faktisk litt overrasket over at det fungerte så bra!


Så da har jeg satt slike på alle prosjektene mine. Magic loop satte jeg over slik den ligger, en wire fra hver side. Og etter å ha brukt det nå i en ukes tid så vet jeg de fungerer. Bare å kjøpe flere i matbutikken så jeg har noen i reserve. 


Ingen kommentarer: