mandag 26. juni 2017

Strikkeposer i fleng

Her går det mot slutten av å sy strikkeposer. Nå er det slutt på fôr til de med olabukser. Så da er det kaffeposene igjen. Det blir noen av de. De er noe skikkelig bakseri, men allikevel morsomme som ferdige. 

Men på morgenen ble det en rolig start på denne grytekluten. 
Et gammelt design som strikkes opp på nytt i nye farger.


Jeg la ut grytekluten med vestkystmasker som er heklet. Og nok en gang tror ikke folk på at den er heklet. Så da startet jeg på et par som jeg skal ha ferdig til strikkefestivalen. Men det blir et nytt design siden jeg skal lage til den eldste datteren min også. 


Her er strikkeposene. Det ble en i disse kaffeposene.


En i disse posene. Og da er jeg 20 poser fattigere med kaffeposer. De går raskt unna når jeg syr.
Men har et godt tilsig på poser. Så nå er det snart en ny type når disse er ferdige.


Så sydde jeg ferdig noen i stoff som har ligget siden før helgen. Det hender jeg ikke klarer å sy det jeg har planlagt. Men det er jo så greit siden jeg har et helt rom for meg selv.
Lukker døra og går. Ingen rydding. For da hadde det blitt lite søm her i huset.
Men i morra skal jeg en tur til ergoterapeuten for å høre om å få en stol til. Jeg klarer ikke å stå så lenge at jeg må ha en slik en her også. Den jeg har står nede, men der er den i flittig bruk.


Så da blir det strikking resten av kvelden på en ny pute. Her godt over halvveis nå. Så den er nok ferdig i morra. Da dukker den opp her.


Ingen kommentarer: