onsdag 28. juni 2017

Gryteklutdag i vepsefarger

Resultatet ble vel noe slikt ja. Grytekluter og bomullsgarn i finværet er det beste for meg.
Siden det fortsatt er godstolen som er best så har jeg i dag klart å bevege meg ut tre ganger. 
Må prøve å bevege meg så jeg klarer bilturen på fredag til østlandet.

Dagen startet med denne grytekluten. 
Mettes gryteklut.
Den er designet til min beste gryteklut-tester.
Hun liker bomullsgarn og det passer meg ypperlig for da blir de testet rimelig raskt.


Klarte å lage middag i dag også. Jaggu er ryggen bedre. En smule bedre.
Men supert å ha stol fra hjelpemiddelsentralen. 
Å skulle en gjort uten den i dag tenkte jeg når middagen ble fortært.

Så ble det jo litt strikking etterpå og da ble denne gjort klar.
Og nå er den lagt ut: Mettes gryteklut på strikkoteket


Siden jeg syntes det er kjedelig å strikke to like ting etter hverandre så fant jeg fram garn til neste par. De fargene passet ikke til det jeg hadde tenkt så da tegnet jeg bare en ny.
Den første er nå over halvveis.
Så den skal gjøres ferdig i kveld og så blir det en Mettes gryteklut i morgen.
For fredag er det avreise.

Men nå skal jeg først se på grytevott til eldste datteren. Om jeg skal bruke et av de gamle designene.


Ingen kommentarer: