lørdag 29. august 2015

Lørdag og hjemmehelg

Satt på vei hjem på bussen fra jobb på torsdag og irriterte meg litt over hvordan kaffeveskene var lagd. For meg blir det knotete. Så da må jeg finne en annen måte å lage de på.
Men da dukket strikkeposen opp i hodet fordi jeg tok opp den jeg hadde med Aukravotten i fra sekken.
Da slo det meg: Hm... sy en slik en ja....

Så da ble det hobbyrommet etter middagen den dagen.

Så jeg tok 10 poser og sydde sammen. 
Det ble vel knotete, men syntes den ble knall....

Så i går etter middag tenkte jeg at nå ville jeg prøve å splitte posene og lage en som er enkel.
Og dermed ble den slik.

Og slik ble den.
Jeg vet ikke hvor holdbar den er, men kaffeposer er egentlig ganske "seige" så pinner vil nok gå greit.

Og nå strikker jeg ullbukser og det er ikke så veldig gøyalt arbeide. Egentlig ganske kjedelig...
Så da må jeg ha litt motivasjon inni mellom.
Og da ble det en duk, men den ble litt liten til det jeg skal ha den til.
Så da har jeg startet på en ny som er 15 omg større.

Og neste vognteppe er ferdig.
Det er bare såååå lekkert. Og venninnen min og jeg er skjønt enige om at dette er favoritten vår.
Så til uka må jeg kjøpe garn og teste ut neste vognteppe.
Hvordan det ser ut er hemmelig enda.

Så da blir det strikking på genser i 3 år og hekling på duk her utover kvelden.






Ingen kommentarer: