søndag 30. august 2015

Hjemmehelg med kontorarbeide og søm

Kost meg på hobbyrommet i helga med å sy etter en god del kontorarbeide.
Så strikking og hekling har det ikke blitt så mye av.
Mønstrene på Aukravottene er nå klare. Og lua og pannebåndet gjorde jeg ferdig før ferien.
Så da er alt klart for lansering på kommunen sine sider når jeg har strikket de 2 siste votteparrene.
Og så har jeg tegnet et nytt vognteppe. Det har jeg startet på selv fordi yngste datteren ønsket seg det til nestemann som kommer i februar.
Så da blir det å gjøre ferdig babyteppe jeg holder på med så det blir ferdig til da. Det hekles i c2c så det er en ganske stor jobb og er tidkrevende.
 
Dette er forsiden på ene veska.

Baksiden på den samme veske.
Det ble 3 stk av katteveskene denne gangen. Og da var det tomt for stoff. Så da må jeg i haugen min å finne noe annet.  
 
Og det er jo ingen problem siden jeg har nok stoffer på lager.
Selv om olabukselageret har krympet voldsomt i sommer.
 
Her er en kappe jeg fant i haugen min. Det ble noen vesker av den også.
Her er det brukt avklipp av en gardin med sølv på.
Det ble en morsom kombinasjon. 

Slik ble den andre siden av ene veska.
Så da er det å sy ferdig noen stikkeposer som straks er ferdig i morra.
Og finne frem nye stoffer til flere skrotposer.
Men jobb først i morra.
For nå er det senga.



Ingen kommentarer: