tirsdag 4. august 2015

Aktivitet på lofstua

Angrer ikke en millimeter på at jeg flytte hobbyrommet mitt opp på loftstua.
Den har stått til pynt i alle år, men nå er den flittig i bruk.
God plass til alt jeg har og flotte arbeidsforhold for hobbyaktivitetene mine.
 
Selv om jeg har vel mye garn og stoffer så ser jeg det nå minker siden jeg har så god oversikt.
 
 
I kveld har jeg gjordt ferdig 8 vesker.
En av de var til meg selv, mens de andre er lagt på lageret for bursdag og julegaver.

Her er deltaljebilder av noen av de.
Fant et kattestoff på Stoff & Stil som jeg kjøpte. Vasket og tørket i trommel for så å klippe det opp og benytte det sammen med olabukser, gardinstoff og andre typer bukser.
Ble meget godt fornøyd med disse også.
Har jo en del katteelskere blandt slekt og venner.

Dette er den syvende veska.
Den er tilsiktet en spesiell person.
En stor katteelsker.
 
Sydde en strikkepose også til en dame som stiller opp så godt hun kan. Hun er svigermor til min yngste datter og jeg syntes det er flott å kunne gi henne noe siden hun er en så fantastisk person overfor min datter.
 
Og kanten rundt teppe vokser sakte og sikkert videre.
Nå er jeg halvveis på omgang nr 6 av 7.
Så det nærmer seg ferdig teppe nå.
Gleder meg til å overbringe det til dagsenteret på øya.
Hovedpremien i lotteriet deres dette.
 
I kveld fikk jeg også påfyll av glidelåser, 5 stk til strikkeposer.
Så de går vel med i morgen kveld for det ligger en god del ferdig strikkede strikkeposer å venter på glidelåser.
Og på fredag får jeg enda mer påfyll når bestillingen fra Stoff & Stil kommer.
Har blitt en flittig bestiller hos min gamle arbeidsgiver gjennom 15 år.
 
Så da er det natta her, ny dag i med jobb først i morgen. Så er det å rusle opp på hobbyrommet og legge på stoff til flere vesker. Og sy flere strikkeposer.
Kosejobb som venter.
 
 
 


Ingen kommentarer: